F itnah dan tohmahan sudah menjadi makanan utama Anwar Ibrahim dalam memburukkan imej Najib dan UMNO. Kajian firma bebas Mendeka Center menunjukkan majoriti rakyat percaya video fitnah yang cuba dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim bertujuan untuk membunuh karier politik Ketua Umum KEADILAN itu.


Tv3 Diperintah Bayar Rm1 1 Juta Kepada Anwar Kerana Fitnah Semasa Mstar

16313 aksi si raja goyang anwar fitnah liwat 3 ratu naga video lucah umno.

Siapa dalang fitnah anwar. Catat Ulasan Atom Jumlah Paparan Halaman. Yang dapat donasi siapa yang dapat sumbangan siapa. Kok yang diributin si Doddy.

Jemin buat spekulasi dalang telah dikenali di waktu polis masih terkial2 cari bukti dalangnampaknye masyarakat tak minat lansong dgn dalangmasing2 lebih berminat nak tahu siapa sebenarnye dlm vedeo sandakanbila pakar indonesia sahkan Jemin tulin dlm vedeo tulin masing2 sudah reda kerana ini bukan fitnah dan sudah buat keputusan disebelah mana mereka. Jika kita tinggal diam bangsa ini dalam bahaya karena kita membiarkan mereka yang terus memecah belah masyarakat hidup tenang ongkang-ongkang kaki dan merasa menang. Wednesday March 6 2013.

Mahkamah pulak layan dengan. TOK DALANG - Anwar Ibrahim Al Juburi El Liwati OhMega PENAMBAH PERISA - Din Merican Lahannati ORG TENGAH - Nik Nazmi Iblisi. Siapa tak kenal dengan si Nuar Brahim ni yang mempunyai berbagai tipu helah dan juga mempunyai berbagai wajah.

Dengarkan fakta ini dan nilai sendiriPenceramah. Umno BN dalang video fitnah KUALA LUMPUR. KRONOLOGI BUKTI ANWAR ARAH SERANG SABAH.

Sebab menurutnya berbagai fitnah sudah keterlaluan. Kecuali Doddy ributin harta si Bibi baru deh katanya melanjutkan. Arkib Blog 2011 54 Julai 1 Jun.

Dikesempatan ini ZZ harap kita semua umat Islam tidak menuding jari antara satu sama lain siapa yang menyebarkan fitnah tersebut. Penerangan Terkini Rentetan Fitnah Ke Atas Anwar Ibrahim - BAH4 757. Kongsi ke Twitter Kongsi ke Facebook Kongsi ke Pinterest.

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama. Siapa dalang CELAKA dan penipu ni. Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama.

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama. Saya kenal siapa suami saya Azizah pertahan Anwar SAHAH ALAM 14 Mei Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail malam tadi melahirkan kekecewaan kerana masih ada pihak yang terus mengaitkan lelaki dalam video seks yang didedahkan trio Datuk T Mac lalu adalah suaminya Datuk Seri Anwar Ibrahim. SIAPA PENCIPTA AUDIO ZAHID-ANWAR DAN DALANG PENYEBARANNYA.

Presiden Parti Keadilan Rakyat PKR itu juga memberitahu beliau dikecam oleh pelbagai pihak. Setelah menjalankan siasatan terperincidan keputusan siasatan jelas menunjukan dalang pelaku fitnah liwat edisi 3. SIAPA DALANG LAHAD DATU.

Itu kan ada haknya Gala di situ. Beliau berkata demikian merujuk kepada dakwaan terbaru pihak perisikan Filipina yang secara terbuka mengaitkan nama beliau dalam kejadian. Siri 1 pendedahan oleh Raja Petra Kamarudin bagaimana beliau dihasut melakukan Sumpah Perakuan untuk memfitnah Najib dan Rosmah dalam pembunuhan Altantuya ol.

Pray4Sabah SELEPAS mengenal pasti gambar-gambar yang sahih lagi benar dan tiada sebarang editing dikesan maka aku. Ramai juga pihak yang mengakui selama ini tertipu dengan cerita palsu. Padang Majlis Daerah MachangTarikh.

Anwar Ibrahim sebagai bos besar Nik Nazmi dan Din Merican adalah dalang utama fitnah mengaitkan pembunuhan Altantuya dengan DS Najib dan DS Rosmah. Dicatat oleh WFAUZDIN NS di 207 PG. Arkib Blog 2011 54 Julai 1 Jun.

Blog yang memberikan input isu-isu semasa Malaysia dan menangkis fitnah akhir zaman Konco-konco ku. ZZ juga nak ucapkan terima kasih kepada semua pihak tidak kira daripada pihak mana sekalipun yang telah menyebarluaskan pendedahan tersebut. Home aksi si raja goyang anwar fitnah liwat 3 ratu naga video lucah umno DALANG FITNAH LIWAT 3 DI KENALPASTI SAEKOR WANITA UMNO.

Secara jujur beliau mengaku bahawasanya Anwar Ibrahim adalah. Pada tulisan pertamanya UAH Kena Fitnah Fahd merasa harus bersuara. Audio ini dicipta JKOM dengan bantuan team Annuar Musa iaitu Tun Faisal.

Anwar Gelabah Dokumen Siapa Dalang Pencerobohan Lahad Datu Sudah Siap. Bagi Fahd ini bukan soal siapa kubu. Setelah menangkap tiga tersangka pengelola situs Saracen kepolisian kini mengejar aktor intelektual dan penyandang dana sindikat penyebar fitnah.

Berdasarkan kajian terhadap 504 responden sebanyak 39 peratus percaya ia didalangi Umno Barisan Nasional BN berbanding 18. Beliau mengaku didesak membuat Surat Akuan Bersumpah Statutory Declaration mengaitkan pembunuhan Altantuya dengan Perdana Menteri. Siapa sih yang bikin fitnah ini.

Rakyat Bangkit Melawan Fitnah - Dato Husam Musa Dicatat oleh MEDIA ALTERNATIF KERAJAAN RAKYAT at 419 PG. Saluran Fitnah Terhebat Masakini. Kongsi ke Twitter Kongsi ke Facebook Kongsi ke Pinterest.

Skrip oleh Tun Faisal dan Papagomo dan proses rakaman suara oleh JKOM. Grafik video oleh Rio Rashid anak buah Tun Faisal yang amat marah bila Tun Faisal digantung. Datuk Seri Anwar IbrahimTempat.

VIDEO CERAMAH ANWAR DI MACHANG - SIAPA DALANG FITNAH. PEMECATAN ANWAR 1998SIAPA TAN SRI ANNUAR MUSA DI SEBALIK PEMECATAN ANWAR IBRAHIM. Wednesday March 6 2013.

Dunia Siapa Dalang di Balik Bisnis Fitnah Saracen. Saman dikemukakan Anwar berikutan kenyataan yang dikeluarkan dua agensi berita tersebut yang mendakwa Ahli Parlimen Permatang Pauh itu sebagai dalang pencerobohan pengganas Sulu di Lahad Datu Sabah awal tahun lepas. Dato Seri Anwar Ibrahim adalah cybertroper wanita UMNObeliaulah yang bertanggungjawap dalam meyebarkan fitnah terkini bagi pihak Umnountuk memburuk-burukan reputasi bakal Perdana Menteri Malaysia Sedikit berkenaan Isu Fitnah Liwat 3 rujuk sini LINK.

Kok seolah-olah Aduh kata Milano Lubis heran. Ceramah Anwar Kuala Ibai Terengganu - Part 2 Dicatat oleh MEDIA ALTERNATIF KERAJAAN RAKYAT at 810 PG. OLEH MD ZAIFUL GROUP SAHABAT ANWAR.

Anwar semakin pening kepala apabila Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Zahid Hamidi berkata semua dokumen dan maklumat terperinci yang telah diperoleh akan diserahkan kepada Pejabat Peguam Negara untuk mengambil tindakan terhadap individu terbabit. Anwar Ibrahim menafikan pakatan pembangkang sebagai dalang disebalik pencerobohan kumpulan bersenjata yang menggelar diri mereka Tentera Diraja Kesultanan Sulu di Kampung Tanduo Lahad Datu. Yang penting perkara sebenar telah dijelaskan.

Catat Ulasan Atom Jumlah Paparan Halaman.


Laporan Tv3 Berniat Jahat Anwar Ibrahim Menang Saman Fitnah Rm1 1 Juta Iluminasi